Din august 2018, Dinamo are ceva în comun cu PSG. Este vorba despre un parteneriat cu operatorul de pariuri sportive online Unibet, care a considerat că „viziunea și ambiția” echipei din „Ștefan cel Mare” sunt cele mai apropiate de valorile sale: prietenia, pasiunea și expertiza.
Evenimentul media prin care s-a lansat parteneriatul a avut loc într-un context mai puțin fericit, în sensul că elevii lui Florin Bratu tocmai pierduseră meciul de la Mediaș, dar, așa cum pariurile reprezintă un hobby din care se poate face profit pe termen lung, se poate spune că mai erau multe meciuri de jucat până la finalul sezonului regulat. Dinamo este, totuși, unul dintre cele mai glorioase cluburi din fotbalului românesc.
Totul pentru fani
„Unibet ne-a demonstrat că deține expertiza și pasiunea pentru a deveni mai mult decât un sponsor pentru Dinamo. Împreună, plecăm la drum într-un parteneriat prin intermediul căruia, alături de componenta financiară ce va ajuta la echilibrarea clubului, vrem să oferim o serie de experiențe inedite fanilor dinamoviști.
În concretizarea acestui parteneriat a contat foarte mult pentru noi faptul că Unibet este unul dintre operatorii care pune foarte mare accent pe jocul responsabil”, a declarat Alexandru David, președintele FC Dinamo București, preluat de site-ul oficial al echipei.
La rândul lor, reprezentanții casei de pariuri online au declarat: „Ne dorim ca împreună să oferim suporterilor clubului cât mai multe surprize plăcute și experiențe de neuitat alături de idolii lor și ne dorim ca împreună să atingem obiective dintre cele mai îndrăznețe”.
Așa cum reiese din citatele prezentate mai sus, ambele părți acordă suporterilor un rol foarte important. În timp ce echipa de fotbal i-a cam dezamăgit pe fani în acest început de sezon, primind 12 goluri în primele 4 meciuri jucate în deplasare, operatorul de pariuri online și-a făcut „datoria”.
Oferte interesante pentru meciurile „câinilor”
Deschiderea unui cont nou la Unibet a devenit foarte atractivă prin prisma ofertelor speciale lansate înaintea fiecărui meci important. De obicei, aceste oferte se constau într-o cotă mărită pentru cei care își deschid cont și pariază pe victoria lui Dinamo. De exemplu, cine se înregistra pe platforma operatorului și paria pe un succes al „câinilor” în meciul cu Viitorul beneficia de o cotă mărită de 50.00. Miza maximă era de 10 lei. Echipa antrenată de Florin Bratu s-a impus cu 1-0, deci cine a apelat la respectiva ofertă a câștigat 500 de lei bani cash, adică fără condițiile de rulaj care există în cazul altor oferte.
Prin această strategie de marketing, Unibet a reușit să se facă „simpatică” în rândul unui număr mare de microbiști. Potrivit ultimului sondaj despre simpatiile celor care sunt pasionați de fotbal, Dinamo este a doua echipă din România după numărul de fani. 11% dintre respondenți s-au declarat fani ai „câinilor”. Pe primul loc în top era Steaua, susținută de 49% dintre microbiștii români. Încă nu s-a făcut un sondaj de amploare după „nașterea” CSA Steaua, pentru a vedea câți fani au urmat această echipă și câți s-au dus după FCSB.
Dumitrescu vs Dănciulescu
Revenind la parteneriatul Dinamo – Unibet, trebuie spus că vedeta conferinței de lansare a fost căpitanul Dan Nistor, care a făcut o ședință foto cu echipamentul care are pe spatele tricoului numele noului sponsor. La eveniment au mai participat antrenorul Florin Bratu și directorul sportiv, Ionel Dănciulescu, cel care are și o colaborare individuală cu casa de pariuri online, în calitate de expert.
Ambasadorul Unibet în România este fostul stelist Ilie Dumitrescu. De altfel, Dumitrescu și Dănciulescu se „duelează” într-un clip promoțional, în care dau cu banul. „Pui pariu că e steaua?”, întreabă Ilie Dumitrescu. „Pui pariu că e banul?”, replică Dănciulescu. De altfel, operatorul este renumit pentru campaniile de promovare cu „priză” la public.