La începutul lunii februarie am început un drum din care am parcurs deja o mică porțiune. Planul făcut inițial a suferit modificări în cele 7 luni de activitate, fiind adaptat în funcție de situație, însă obiectivele au rămas aceleași. Fac această scurtă analiză acum pur și simplu pentru că am câteva ore libere, cu toate că ar fi fost mai indicată în urmă cu o lună.
La capitolul „restanțe” poate fi trecută cantitatea relativ mică de articole publicate pe site (650), fiind încă mult sub media optimă, aceasta fiind o consecință a faptului că puțini sunt cei ce au capacitatea de a se implica pro bono într-un proiect pentru o perioadă mai lungă de timp. În schimb, stăm bine pe partea de imagine, reușind să publicăm peste 150 de galerii foto.
Aici trebuie făcută o paranteză pentru photosport.ro, care după ultima schimbare la față a înregistrat o creștere semnificativă, în luna august având un trafic neașteptat de mare: 2.482 de unici care au generat 60.058 de afișări.
Venind vorba despre statistici, creșterea înregistrată de sportb.ro este evidentă și constantă. Dacă în luna februarie am avut 405 unici și 1580 de afișări, în august Google Analytics a raportat 5.549 de unici și 35.350 de afișări, ceea ce reprezintă o depășire importantă a graficului inițial. În ceea ce privește accesările zilnice, minimum în ultima lună a fost de 250 de unici, iar maximum de 552 de unici. Pentru a avea o imagine clară a ceea ce înseamnă aceste cifre, conform planificării și în septembrie pragul minim propus e de 100 de unici pe zi.
Din păcate, până vom ajunge la un anumit plafon care să genereze venituri ce pot fi investite în dezvoltare, anumite zone le-am lăsat de izbeliște, la acest moment doar fotbalul și rugby-ul fiind acoperite la un nivel cât de cât decent. Din octombrie, când va începe Liga Națională, probabil vom acorda o atenție importantă și baschetului.
Suntem încă departe de ceea ce ne-am propus, dar mai avem destul timp pentru a trage primele concluzii în privința succesului acestui proiect, adică vreo trei ani. Pentru că față de alte proiecte on-line, în care se investesc sume mari de bani și rezultatele trebuie să apară în doar câteva luni, noi investim muncă și timp, resurse de care dispunem din belșug pe termen lung.