Joi am scris AICI despre motivul pentru care am fost nevoit să îmi reduc activitatea. Astăzi am primit pe mail răspunsul companiei Orange prin care se confirmă ceea ce am susținut, cel puțin parțial (deoarece nu am primit răspunsul exact în coordonatele pe care le-am solicitat), dar treacă de la mine pentru că măcar a avut puterea să recunoască o greșeală comisă de mai mulți dintre angajații săi. Deci, în acest moment pot să elimin ipoteza intențională, o astfel de practică nefiind definitorie pentru politica companiei, așa cum susțineau respectivii angajați. Din punctul meu de vedere, o greșeală de acest gen, chiar dacă mi-a produs anumite daune (timpul pierdut nu mi-l poate înapoia nimeni), poate fi iertată în proporție de 99%, astfel că scuzele se acceptă și toată tărășenia se încheie aici.
Nu e treaba mea cum Orange sau alte companii își selectează și pregătesc angajații, d-asta nici nu vreau să fac pe firoscosul și să le dau sfaturi. Dar celor care citesc acestor rânduri pot să le recomand ca în momentul în care semnează un contract, oricât de neînsemnat ar fi obiectul acestuia, să îl citească cu atenție sau dacă nu se pricep (nu toată lumea are o pregătire juridică) să ceară o părerea cât de cât avizată. În cazul în care primiți hârtii de la recuperatori, verificați întâi dacă sunteți în culpă, în caz contrar, oricâtă presiune ar pune respectivii, nu vă grăbiți să plătiți pentru a vă cumpăra liniștea, ci mergeți până la capăt, chit că muriți cu dreptatea în mână.
Deoarece a fost vorba de o scrisoare deschisă voi publica în continuare textul integral al răspunsului primit din partea companiei Orange
Stimate domnule Alboiu,
Am verificat cu atentie sesizarea dumnevoastra si permiteti-mi sa va asigur inca de la inceput ca regret experienta neplacuta pe care ati avut-o.
Am corectat situatia pe care cu amabilitate ne-ati semnalat-o, prin inchiderea abonamentului de internet aferent numarului de telefon 0745xxxxxx si compensarea facturilor emise in lunile octombrie si noiembrie.
De asemenea, permiteti-mi sa mentionez faptul ca, in prezent nu mai figurati cu datorii nici in baza noastra de date, cat nici la Agentia EOS KSI.
Va rog sa acceptati scuzele mele pentru aceasta neintelegere si imi exprim speranta ca aceasta solutie este pe masura asteptarilor dumneavoastra.
As vrea de asemenea, sa va asigur ca observatiile transmise de clientii nostri sunt foarte importante pentru noi si ne sunt de un real folos in incercarea noastra de a va oferi servicii de calitate. De aceea, va multumesc pentru timpul pe care ni l-ati acordat si, in cazul in care aveti nevoie de orice alte informatii suplimentare, va stam la dispozitie prin intermediul Serviciului Clienti.
Va doresc toate cele bune,
Ionut Picu
Problem Solving Executive