Dintre cluburile calificate în play-off, Athletico Floreasca se detașează în privința atenției acordate promovării propriei imagini și se prezintă la startul întrecerii cu un site oficial destul de bine actualizat (administrat de NewMedia Press), dar și cu mascota Florea-san, creată special pentru play-off de Andreea, unul dintre suporterii declarați ai echipei.
Athletico Floreasca își face simțită prezența și pe rețelele de socializare, în special prin intermediul paginii de Facebook.
Povestea mascotei și numele acesteia nu sunt deloc întâmplătoare, având o dublă conotație. Samuraiul cu mingea la picior și cu sigla clubului pe chimono a fost inspirat din aventura niponă a golgheterului echipei Dragoș Florea, plecat în Țara Soarelui Răsare, la puțin timp după startul returului. De asemenea, numele are aceeași rădăcină cu Floreasca, iar alegerea lui a fost cât se poate de potrivită.
Colega de grupă și prima adversară din play-off pentru Athletico Floreasca, Concordia Chiajna, are de multă vreme site de prezentare și pagină pe Facebook, însă ar avea nevoie de o armată întreagă pentru a ține la zi toate competițiile în care participă echipele clubului, inclusiv cea din Liga 4.
Tot în Grupa 2, Comprest GIM are o pagină pe site-ul firmei cu același nume, însă datele nu au mai fost actualizate de mai mulți ani, dar evoluează mult mai bine pe Facebook, în timp ce pentru Termo nu am reușit să identificăm nicio tentativă de promovare a imaginii.
În Grupa 1, FC Chitila are doar pagină pe Facebook, dar sta cel mai bine. FC 1 Decembrie a avut în urmă cu ceva timp intenția de a se prezenta pe o pagină oficială, însă aceasta nu a mai fost actualizată, la fel ca și pagina de Facebook. FC Dobroești, formația care a reușit să stabilească un record greu de egalat, 200 de goluri înscrise în cele 30 de partide ale sezonului regulat, nu apare cu nicio informație proprie în spațiul virtual.
În fine, Săbărelul Ciocoveni prezintă aceeași cantitate de informație despre echipă ca și cei din Dobroești, adică zero.